چگونه برای جلوگیری از سندرم نفروتیک از عود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از سندرم نفروتیک از عودسندرم نفروتیک می تواند به خوبی با درمان به موقع کنترل، اما بسیاری از بیماران عود دوباره و دوباره تجربه، که واقعا آنها را آزار میداد و زندگی خود را تحت تاثیر قرار تا حد زیادی. پس چگونه برای جلوگیری از این بیماری از عود با بسیاری از مردم در ارتباط است، من امیدوارم که داستان بعدی می تواند به شما کمک کند به دانستن بیشتر در مورد درمان این بیماری است.

گائو Caiyun یک زن چینی، او در حال حاضر 22 سال سن و را متحمل شده اند سندرم نفروتیک با ادم در پلک و هر دو اندام تحتانی 5 سال است.

تاریخچه درمان:

پنج سال پیش، او ادم در اندام پلک و هر دو پایین تر کردم، و آن است که در صبح جدی تر، و سپس او را به بیمارستان محلی برای ساخته تشخیص بیشتر رفت.آزمایش ادرار نشان داده شده است که پروتئین 3+، و این بیماری به عنوان سندرم نفروتیک اولیه تشخیص داده شد. بنابراین دکتر پردنیزولون استات 45 میلی گرم / روز او را در صبح داد. پس از یک درمان ماه، ادم هیچ نشانه به نوبه خود خوب است. چکیده ای از ادرار معمول نشان داده شده است پروتئین 3+، بنابراین او تصمیم گرفت از ترخیص از بیمارستان.

سپس او را به بیمارستان مردم در شوژو رفت، دکتر بیماری به عنوان سندرم نفروتیک اولیه درست مثل بیمارستان قبلی تشخیص داده میشود. اما این بار بیماری او به خوبی با توجه به داروهای مختلف او مورد استفاده قرار می رود.دکتر پردنیزولون استات 45 میلی گرم / روز، Jinshuibao کپسول 5 pices / زمان او و 3 بار / روز، Huangkui کپسول 2.5G / زمان و 3 بار / روز داد. پس از 12 روز درمان، ادم، رها کردم آزمایش ادرار نشان داده شده است پروتئین. سپس او از بیمارستان مرخص اما نگه داشته را به دارو.

3 سال پیش، پلک و اندام او ادم دوباره رفت به علت ها overworked، بنابراین او را به بیمارستان رفت دوباره. پس از آن عود بیماری دوباره و دوباره همه به دلیل استفاده از مواد مخدر نامنظم، او همیشه مصرف دارو پس از بیماری به خوبی می رود را متوقف کند.

پس از او را به بیمارستان ما بستری، از دکتر خود را برخی از طب چینی و غربی پزشکی در همان به، تا که به کنترل بیماری خود را به خوبی. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر، شما می توانید پیام را به ما ترک.

در واقع، برای وضعیت او استفاده از مواد مخدر به طور منظم می تواند کمک به او را بهتر از حال حاضر زندگی می کنند. اگر شما هر گونه کمک در درمان سندرم نفروتیک نیاز، شما می توانید مستقیما با ما تماس، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/tell-your-story/4046.html





:: برچسب‌ها: بگو داستان خود را، سندرم نفروتیک، چگونه به جلوگیری از سندرم نفروتیک از عود ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: